مدل تعالی سازمانی EFQM
یکی از دغدغه های اساسی مدیران و صاحبان صنعت، سنجش میزان عملکرد سازمان و توسعه پایدار سازمان در راستای اهداف آن میباشد. لذا معیارهای مناسب جهت این ارزیابی و نحوه ارزیابی همواره به عنوان یکی از مهمترین چالشهای پیش رو بوده است. در این راستا مدلهای تعالی کسب و کار متعددی طراحی و عرضه گردید. یکی از معروفترین و جامعترین این مدلها مدل EFQM است که توسط بنیاد کیفیت اروپا تدوین و ارایه گردید. در این کتاب مدل مذکور به همراه منطق ارزیابی آن تشریح گردیده است.
فرنوش باقری
978-600-5597-27-1
1
فرمنش